Известие

Collapse
No announcement yet.

Да споделя за проблем и неговото отстраняване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Тва ако е така,пак не си уцелил майстора,просто всеки който прави италианки и се уважава няма как да ти вземе толкова
    Що? по цифрата която взимат майсторите ли се разбира колко са "добри".........
    Last edited by abart_; d.m.y г., 22:25.
    146 Turbo

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
      Що? по цифрата която взимат майсторите ли се разбира колко са "добри".........
      Надявам се не! А днес има развитие - колата е запалила! Сложили са друг датчик и е запалила колата и вече се надявам да си я взема утре. Смятам вече за ремонт да я карам в София...
      Някакви съвети как да я карам след ремонта?
      Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

      Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nmushnikov Покажи съобщение
        ..
        Някакви съвети как да я карам след ремонта?
        на 3та с 160

        иначе след смяна на разни работи, шлайфане на други работи и така нататък е хубо да минеш няколко хиляди км на по умерени обороти.
        Honda CB 500
        Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
        Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
        Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
          Що? по цифрата която взимат майсторите ли се разбира колко са "добри".........
          Определено да,хората са казали хубавите неща струват скъпо,и аз уважавам всеки майстор,който си цени труда,а не да подбива цени,само и само да има клиенти
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Определено да,хората са казали хубавите неща струват скъпо,и аз уважавам всеки майстор,който си цени труда,а не да подбива цени,само и само да има клиенти
            Има нещо такова , за съжаление... След 2 седмици в сервиза, колата си я взех и сега не може да вдигне повече от 6200 об. Явно има за нагласяне още пустия нов датчик на коляновия вал! Някой да знае на какво разстяние трябва да е от коляновия вал?
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

            Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              60-2 се води и на двата мотора и венците са еднакви на алфа
              да ама не

              на двулитровият туин спарк диаметъра на венеца е по-голям
              иначе броя на зъбите наистина е еднакъв

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                да ама не

                на двулитровият туин спарк диаметъра на венеца е по-голям
                иначе броя на зъбите наистина е еднакъв
                Явно при мен се получи точно това, с по-малкия венец е моят и сега остава да разбера какво е разстоянието на датчика до този венец....
                Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                Comment


                • #23
                  колега ако са ти сложили малкият венец е много вероятно изобщо да не можеш да запалиш
                  така, че проблема може и да не е там

                  иначе решението е вадене на двигателя сваляне на колянов вал и слагане на твоя старият венец

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                    да ама не

                    на двулитровият туин спарк диаметъра на венеца е по-голям
                    иначе броя на зъбите наистина е еднакъв
                    Човека пита за брой зъби
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      A как тогава може да се получи разминаване в диаметъра, след като няма разлика в коляновите валове на 2.0 Евро02 и Евро 03 (информация от Александър Ауто)?
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                      Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от nmushnikov Покажи съобщение
                        A как тогава може да се получи разминаване в диаметъра, след като няма разлика в коляновите валове на 2.0 Евро02 и Евро 03 (информация от Александър Ауто)?
                        да са ти дали вал от JTD

                        Comment


                        • #27
                          Без да съм голям спец по шумовете от двигателите, сега колегата беше до нас да пробваме нещо с нов дебитомер, и от двг отсек се чува ритмичен металически шум който се променя с оборотите.....някъде отдолу иде.......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                            да са ти дали вал от JTD
                            Има ли такава вероятност? А Никола Николов се кълне, че е от 2.0 TS и съм склонен да му вярвам!
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                            Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                            Comment


                            • #29
                              Шумът се оказа от датчика, опирал е във венеца... Вчера мерих старият датчик - 885 ома, а новият е 1275 ома, дали това може да окаже някакво влияние на електрониката и съответно на това "забиване" и невървене?
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                              Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от nmushnikov Покажи съобщение
                                Шумът се оказа от датчика, опирал е във венеца... Вчера мерих старият датчик - 885 ома, а новият е 1275 ома, дали това може да окаже някакво влияние на електрониката и съответно на това "забиване" и невървене?
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X